Direct hulp nodig met ICT? Bel of mail en wij helpen je direct. De telefonische ondersteuning bieden wij aan voor standaard tarief. Wanneer je vaak gebruik maakt van de telefonische ondersteuning van SIJN, is het SIJN Support abonnement écht iets voor jou!
support abonnementen
Voor een vast bedrag per maand kan je op door jou gekozen tijden bellen met een SIJN Support medewerker. Dit voorkomt onverwacht hoge facturen achteraf. Met dit abonnement zijn per vraag of probleem de kosten voor maximaal 30 minuten support gedekt.
Support PLUS €15,- per maand
- Gehele dag telefonisch support tussen 8:30 en 17:00.
- Met een maximum van 30 minuten per vraag.
- Én 10% korting op het uurtarief buiten het abonnement.
Support Basic €10,- per maand
- Telefonisch support in de ochtend 9:00 tot 12:00.
- Telefonisch support in de middag 13:00 tot 16:00.
- Met een maximum van 30 minuten per vraag.
- Én 10% korting op het uurtarief buiten het abonnement.
Support Light €7,50 per maand
- Telefonisch support in de ochtend 9:00 tot 12:00.
- Met een maximum van 30 minuten per vraag.
wat voor service kan je verwachten?
Heb je een klein probleem met bijvoorbeeld software, bel dan naar onze telefonische helpdesk via nummer 0313-712452. Wij proberen direct telefonisch een diagnose te stellen. Is het probleem eenvoudig op te lossen, dan geven wij telefonisch instructies en lossen we het probleem samen op. Blijkt het probleem complexer te zijn, dan kunnen we ervoor kiezen om met je mee te kijken via remote ondersteuning. Dit betekent dat wij op afstand mee kunnen kijken op jouw beeldscherm en eventueel de muis kunnen afnemen. Dan kunnen wij het probleem voor je oplossen. De enige voorwaarde hiervoor is dat je computer nog werkt, aan staat én toegang heeft tot het internet.
Voor telefonische ondersteuning brengen we het gebruikelijke uurtarief van €19,25 per kwarier in rekening. Heb je regelmatig vragen? Dan adviseren wij je gebruik te maken van het abonnement SIJN Support, waarmee je onbeperkt telefonische ondersteuning krijgt!
hulp op afstand
Naast telefonische ondersteuning bieden we ook remote ondersteuning aan. Bij deze ondersteuning kunnen medewerkers van SIJN vanaf hun computer meekijken op jouw bureaublad en zo alles zien wat jij ook ziet. Maak je geen zorgen, jij bepaalt of wij toegang krijgen of niet. Hiervoor is alleen een werkende internetverbinding nodig.
Door remote ondersteuning kunnen wij je precies laten zien waar het probleem zich op de computer bevindt en kunnen wij dit voor je oplossen. Mocht hetzelfde probleem zich nog eens voordoen, kan je het in de toekomst ook zelf oplossen, omdat je hebt gezien hoe het moet. Indien het niet lukt om het probleem te verhelpen zal de SIJN medewerker een persoonlijke afspraak maken. We kunnen dan bij je thuis komen om de computer op te halen of je kan het naar ons kantoor brengen.
ondersteuning aan huis
Wanneer het probleem niet telefonisch of op afstand opgelost kan worden zullen we een afspraak maken. Indien gewenst komen wij bij je thuis langs op dag en tijdstip naar eigen keuze. Wij lossen dan het probleem bij je thuis op zodat we ook kunnen zien of alle randapparatuur het nog doet. Indien het beter uitkomt kunnen wij ook de computer meenemen naar ons kantoor. Dit kan in sommige gevallen ook voorkomen wanneer we aan huis niet de juiste middelen bij ons hebben. Indien je op dezelfde dag geholpen wenst te worden en wij hier afspraken voor moeten verzetten, hanteren we het SIJN Same Day Tarief van 50% toeslag op het gerbuikelijke tarief van €19,25 per kwartier.
Wij rekenen geen voorrijkosten indien je minder dan 30 minuten rijden van Doesburg woont volgens de routeplanner. Bij meer dan 30 minuten factureren wij de extra gereden tijd volgens uurtarief. Hierbij nemen we alleen de kosten voor de heenreis in rekening. De terugweg is voor onszelf.